Retour- en terugbetalingsbeleid

BELANGRIJK: LET OP DAT WIJ GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN VERZORGEN, KOSTEN WORDEN IN REKENING GEBRACHT. Retourneren Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren? Ja, dit is mogelijk. Als u niet tevreden bent met de items die u heeft besteld, heeft u de mogelijkheid om ze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen: 1. De bestelling bevat nog steeds alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is precies zoals het product is aangekomen. 2. Normaal gebruik van het product is zichtbaar, breuk als gevolg van onzorgvuldig gebruik is uitgesloten. 3. Producten waarvoor hygiëne belangrijk is, moeten grondig worden gereinigd voordat het retourproces begint. 4. Het product is direct bij ontvangst defect bevonden. 5. Wij zijn gerechtigd de klant te belasten voor verzendkosten. 6. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en als aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze periode officieel erkend. * Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of beschadigd zijn buiten onze schuld om. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces te starten. - Stuur een e-mail naar: INFO@MOOSMIL.COM - Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat: Ordernummer Reden voor het retourverzoek Foto van het product in geval van breuk Voornaam + achternaam van de klant Adres van de klant Wij zullen dan contact met u opnemen en u het retouradres geven. Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen u het juiste adres nadat u ons daarom heeft gevraagd. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van het product. STORNOBAU De consument heeft een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepaling, indien de consument een natuurlijke persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die niet overwegend verband houden met zijn of haar commerciële of beroepsmatige activiteit: A. ANNULERINGSVOORWAARDEN Herroepingsrecht De annuleringsperiode is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard. Aangezien wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen direct uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk bij ontvangst van de goederen. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (MOOSMIL) informeren middels een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) van uw beslissing om zich terug te trekken uit deze overeenkomst. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van de koper. Registratie voor zendingen onderweg Aangezien onze goederen uit Azië worden verzonden, kunnen er langere doorvoertijden zijn waarover wij geen controle hebben. Als de goederen al onderweg naar u zijn, is annulering niet mogelijk. Wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze vervolgens naar ons terug. U kunt ons natuurlijk wel van tevoren informeren over uw annulering. Om u de snelst mogelijke retourzending te garanderen, vragen wij u ons een verzendbevestiging te sturen. Gevolgen van herroeping Indien u zich terugtrekt uit deze overeenkomst, moeten wij u alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, terugbetalen, met uitzondering van de leveringskosten (met uitzondering van eventuele bijkomende kosten als gevolg van het feit dat u een andere leveringsmethode heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering die door ons wordt aangeboden), zonder onnodige vertraging en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij de kennisgeving van uw terugtrekking uit deze overeenkomst en ontvangst van de goederen hebben ontvangen. Voor deze terugbetaling zullen wij dezelfde betaalmethode gebruiken die u heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval zullen u kosten in rekening worden gebracht voor deze terugbetaling. ** ALLE RETOUREN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRALE WARENHUIS IN AZIË VERZONDEN.